Hulp nodig?

RETOUR & GARANTIE

Welke garantie valt over de producten?

De apparaten die Sizzle aanbiedt hebben over het algemeen een garantietermijn van drie maanden na verkoop aan de eindgebruiker (tenzij anders aangegeven) en steeds op vertoon van een gedetailleerd kassaticket en aankoopfactuur. Deze garantie overkoepelt alle software- en assemblagefouten. 

Zowel gebruiks-, val-, water- en brandschade als schade door foutief gebruik vallen nooit onder garantie. Verbruiksproducten zoals coils, tanks, cartridges, e-liquids, aroma’s en accessoires vallen ook niet onder garantie wegens hygiëne redenen.


Hoe retourneer ik een product?

Om een product te retourneren kan je ons best even contacteren vooraleer je je Return Merchandise Authorization (RMA) pakket klaar maakt. Heb je vragen over de garantie van een product aarzel dan niet om ons even te contacteren. 

Is er toevallig een Sizzle vertegenwoordiger in je winkel dan kan je ook steeds via deze persoon je vragen stellen omtrent onze RMA procedure.