Hulp nodig?

BETALING EN FACTURATIE

Hoe kan ik betalen?

Om alles snel en vlot te laten verlopen bieden we bij Sizzle online betalingen aan. Voor de Benelux werken we met de meest gebruikelijke betaalsystemen zoals Bancontact, iDeal,… enz. Buiten de Benelux gebruiken we over het algemeen PayPal als hoofdbetaalmethode. Op deze manier kunnen we het order telkens direct klaarmaken en verzenden zodat je de producten snel bij je in de winkel ontvangt.

Tijdens het bestelproces kan je kiezen uit een van onderstaande betalingswijzen.

- Bancontact / Bancontact app.
Betalen met Bancontact is veilig en snel. Als je kiest voor deze optie word je automatisch doorverwezen naar de webpagina van onze betalingsprovider.

- iDeal
Betalen met iDeal is veilig en snel. Als je voor deze optie kiest, wordt u automatisch doorgestuurd naar de webpagina van onze betalingsprovider. iDeal is beschikbaar voor al onze Nederlandse klanten.

- Bankoverschrijving
U kunt eenvoudig betalen via overschrijving met de bankgegevens die u op de factuur van uw bestelling kunt vinden. Als je voor deze optie kiest, wordt je bestelling pas verzonden nadat de betaling is ontvangen. Vermeld de bestelreferentie in de beschrijving, zodat wij je betaling snel kunnen terugvinden. In de meeste gevallen zien we na 1 - 2 werkdagen een overschrijving op onze rekening verschijnen.

- VivaWallet

Deze betalingswijze is enkel beschikbaar voor onze klanten buiten België, Nederland en Luxemburg.

- Visa / Mastercard
Indien je wilt betalen met creditcard kan dit veilig en snel via VivaWallet. Je zal automatisch doorverwezen worden naar de VivaWallet betaalpagina. Vervolgens heb je de keuze om te betalen met je Visa / MasterCard of uw VivaWallet account. Het is niet nodig om een VivaWallet account aan te maken. Deze betalingswijze is enkel beschikbaar voor onze klanten buiten België, Nederland en Luxemburg.

Verkies je een andere betaalmethode of heb je andere vragen dan kan je ons altijd even contacteren via support@sizzle-distribution.be of +32 (0) 11 36 08 36 voor meer informatie over de betaalopties.


Wanneer ontvang ik mijn factuur?

Vanaf het moment dat jouw bestelling verzonden wordt, sturen we een email met de track&trace-link. In deze e-mail vind je tevens de digitale versie van je factuur terug. Heb je de e-mail gemist? We voegen bij elk order de factuur mee in de zending zodat je snel kan nagaan bij welke factuur je pakket hoort.

Let op: als je geen factuur in je zending wil ontvangen voeg dit dan toe als opmerking bij je bestelling, zo weten onze inpakkers dat de factuur niet bij je bestelling hoeft.


Kan ik mijn factuur terugvinden in mijn account?

Wij bezorgen de factuur van je order via e-mail en ingesloten in je zending. Eerdere facturen kan je makkelijk opvragen via het My Sizzle platform, je hoeft enkel een account aan te maken en je krijgt direct een gestructureerd overzicht van bestellingen, RMA's, pre-orders,... kortom al je activiteit bij Sizzle op je scherm.


Ik heb een kortingscode ontvangen.

Soms komt het voor dat een product niet meer in voorraad is, terwijl je het wel nog kan bestellen. Helaas kunnen we je order op dat moment niet compleet verzenden. U ontvangt van ons een duidelijk overzicht van de missende producten en maken automatisch een kortingscode voor desbetreffende producten aan, die u via email, sticker op pakbon en zichtbaar in uw account wordt kenbaar gemaakt. Deze code kan u eenvoudig ingeven bij uw volgende bestelling om deze te verrekenen.