Hulp nodig?

BESTELLEN

Ik heb mijn bestelling geplaatst maar ben iets vergeten toe te voegen. Kan ik nog iets aan mijn zending toevoegen?

Altijd vervelend als je net je bestelling hebt afgewerkt en ineens denk je “Oeps, wat vergeten!”. Geen nood bij Sizzle zorgen we ervoor dat je toch alles samen kan ontvangen. Je kan je bijbestelling doen en kiezen voor afhalen magazijn, meld gewoon even in het opmerkingenveld dat je bestelling mag bijgevoegd worden bij je vorige order en onze inpakkers weten wat te doen. 

Bijbestellingen dienen gedaan te worden op werkdagen vóór het einde van de bestelperiode, bij MikroPakket is dit 17u00 en zowel bij DPD als bij DHL Express is dit 15u00.


Hoe weet ik wanneer een product terug op voorraad komt?

Momenteel kan je voor informatie over productbeschikbaarheid best even een mailtje naar ons sturen via support@sizzle-distribution.be of even bellen naar +32 (0) 11 36 08 36. Binnenkort lanceren we het Sizzle klantenportaal waarbij je gemakkelijk meldingen kan instellen voor producten die terug in voorraad worden gezet.


Kan ik mijn winkelwagen vullen via een CSV-bestand?

Dat kan, je hoeft enkel even op je naam te klikken bovenaan de pagina waarna je kan kiezen voor “VUL JE WINKELWAGEN VIA CSV BESTAND”. Hierna kan je gemakkelijk de stappen volgen om je bestand te uploaden.


Ik vind een bepaald product niet op jullie website. Kan ik dit toch via jullie aankopen?

Als je een product niet terugvindt kan je ons altijd even contacteren om de beschikbaarheid te controleren. Sizzle heeft toegang tot een groot assortiment aan damp artikelen en de kans is groot dat we je op die manier snel en gemakkelijk kunnen bijstaan.