Aan een elektronisch toestel kan helaas altijd eens iets schelen, daarom biedt Sizzle u een garantie aan van 3 maanden na particuliere verkoop van het product. Gelieve onderstaande regels in acht te nemen bij het retourneren van een product:

1. Zorg er in eerste instantie voor dat u het toestel zelf grondig gecontroleerd heeft. Zo voorkomen we dat goed functionerende producten worden geretourneerd.
2. Op verbruiksartikelen zoals coils en verdampers geldt de fabrieksgarantie niet. Deze producten kunnen na gebruik niet meer geretourneerd worden.
3. Stuur de producten altijd terug in de originele verpakking inclusief security code en kassabon. Producten die worden teruggezonden zonder security code of kassabon worden niet behandeld. Tip: leg aan uw klant uit dat hij/zij deze zorgvuldig moet bewaren.
4. Alle producten moeten vrij van e-liquid en proper opgestuurd worden om te voorkomen dat deze gaan lekken.
5. Vul het Sizzle RMA formulier altijd nauwgezet in.

Wij behandelen uw retouren zo snel als mogelijk doch kan het in uitzonderlijke gevallen maximaal 14 dagen in beslag nemen. Een goedgekeurde retour wordt bij een volgende bestelling mee naar u verstuurd.

Wat valt buiten de fabrieksgarantie?

- Verbruiksproducten zoals coils, verdampers en dergelijke. Indien u twijfelt of een product onder de garantie valt, aarzel dan niet om onze klantenservice te contacteren.
- Producten die duidelijke tekenen van val- of waterschade vertonen. Onder waterschade behoort ook 'liquid'-schade, indien er e-liquid wordt aangetroffen in het apparaat vervalt de garantie automatisch. 

Het RMA formulier

Het RMA formulier is een belangrijk onderdeel voor uw retour. Gelieve het formulier nauwkeurig in te vullen en de kassabon/security code eraan vast te nieten. Soms is het moeilijk om de oorzaak van een defect vast te stellen, daarom vragen wij u om een duidelijke beschrijving van het defect op het RMA formulier in te vullen zodat we uw retour snel kunnen oplossen.

Klik hier om het RMA formulier te downloaden.

Tip: Het RMA formulier is een interactieve PDF die u volledig kan invullen via uw pc.

Indien u verdere vragen/opmerkingen heeft over de retourprocedure, aarzel dan niet om ons RMA afdeling te contacteren op +32 (0) 11 36 08 36 of via rma@sizzle-distribution.be.

Uw retour opsturen

U kan uw retour met volledig ingevuld RMA formulier opsturen naar onderstaand adres:

Sizzle tav Retourafdeling
Weertersteenweg 138
3640 Kinrooi

Tips

- Een retour betekent niet meteen dat u een nieuw toestel ontvangt. Het kan immers zijn dat het product eenvoudig gerepareerd kan worden. Geef uw klant daarom niet direct een nieuw product mee en bespreek samen de retourprocedure.
- Zorg ervoor dat u het product volledig vloeistof-vrij en proper opstuurt. Indien het product gaat lekken tijdens het transport, vervalt de garantie automatisch.
- Bij de verkoop van een product bespreekt u best met de klant op welke producten garantie berust. Zorg er ook voor dat de klant op de hoogte is dat hij/zij de security code en kassabon zorgvuldig moet bewaren om aanspraak te kunnen maken op de garantie.