Hulp nodig?

VERZENDING

Waar is mijn bestelling?

Bij je bestelling krijg je van ons een e-mail zodra het order wordt verwerkt en opnieuw zodra het verzendlabel wordt aangemaakt. Bij deze tweede e-mail ontvang je een track&trace-link om je zending online te volgen.

Let op: het kan zijn dat je tracking link enkele uren nodig heeft om actief gezet te worden door de verzender.


Wat zijn jullie verzendopties?

Onze producten worden enkel met de meest betrouwbare verzenddiensten uitgestuurd. Zo hebben we gekozen voor MikroPakket als onze standaard verzendservice maar als klant ben je ook vrij om te kiezen voor PostNL en voor landen buiten de Benelux werken we samen met DHL Express.

- MikroPakket heeft een uitstekende verzekerde service met een gegarandeerde levertijd van één werkdag en levering op zaterdag. Bij elke bestelling ontvang je een track&trace-link die je een correcte schatting geeft wanneer je je zending mag gaan aannemen.

Let op: MikroPakket zal enkel op het verzendadres uitleveren, niet bij de buren en niet bij een pick-up point in verband met de verzekerde goederen.

- PostNL levert de pakketten uit met een verwachte levertijd van 1 werkdag (tot 3 werkdagen bij onvoorziene omstandigheden) en zal op werk- en zaterdagen aan je deur kunnen staan. Wees gerust, je ontvangt een track&trace-link om je zending gemakkelijk te volgen. 

Let op: als je niet aanwezig bent bij uitlevering kan de koerier het pakket bij de buren uitleveren of naar een pick-up point brengen zodat je het daar kan ophalen.

- DHL Express is wereldwijd gekend voor een snelle en accurate service. In de meeste Europese landen hanteren ze zelfs een next-day delivery policy op werkdagen! Ook hier ontvang je netjes een track&trace-link via e-mail en kan je het pakketje tot aan je deur volgen.

Let op: DHL Express levert niet op zaterdag en zal het pakket enkel op het opgegeven adres uitleveren, niet bij een pick-up-point en niet bij de buren. DHL Express is enkel beschikbaar voor afleveradressen buiten de Benelux.

** Deze prijzen zijn onderhevig aan wijzigingen en correcties. Typfouten zijn voorbehouden.

Staat het land van de bestemming niet in de tabel, contacteer ons dan vrijblijvend voor meer informatie.


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Zendingen voor MikroPakket en PostNL die geplaatst zijn op een werkdag vóór 17u worden dezelfde dag verzonden voor levering de volgende werkdag (ook op zaterdag).

Zendingen voor DHL Express die geplaatst zijn op een werkdag vóór 15u worden dezelfde dag verzonden voor een verwachte levertijd van één werkdag (enkel op werkdagen).

Let op: bovenstaande levertijden zijn telkens onder voorbehoud van eventuele vertragingen door overmacht.


Naar welke landen verzenden jullie?

In principe verzenden we bij Sizzle wereldwijd, de meeste landen vind je terug in het verzendoptie overzicht. Staat het land niet in de lijst? Dan kan je ons contacteren via support@sizzle-distribution.be of +32 (0) 11 36 08 36 zodat we de verzendkosten kunnen berekenen.


Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Eerst en vooral, check je map ongewenste e-mails. Als er een probleem met een order is gaan we vaak in eerste instantie een e-mailtje sturen om je op de hoogte te houden.

Heb je geen aparte e-mail of telefoontje ontvangen check dan je tracking link, als je winkel gesloten was op het aflevertijdstip kan het zijn dan de vervoerder je pakket niet heeft kunnen afleveren en dit op een ander moment opnieuw aanbiedt of bij een pick-up point aflevert.

Heb je alles nagekeken en het is nog niet duidelijk waar het pakket is gebleven contacteer ons dan even via support@sizzle-distribution.be of +32 (0) 11 36 08 36 zodat we informatie kunnen opvragen bij de vervoerder en de oorzaak kunnen achterhalen.